Showing posts with label JALAN-JALAN. Show all posts
Showing posts with label JALAN-JALAN. Show all posts

Wednesday, February 29, 2012

MotoShow PWTC

Assalamualaikum w.b.t,

Ahad, kita pula ke MotoShow di PWTC, memang last week jadual kita agak padat, jarang mama memadatkan aktiviti-aktiviti lain kalau sekadar cuti Sabtu Ahad, semuanya diberi tumpuan untuk kerja-kerja rumah, so memandangkan Sabtu mama dapat jemputan tersebut, ayah pulak nak sangat ke MotoShow di PWTC tu, so mama mengikutlah sahaja kehendak dia. So kita pergi pun dah sekitar jam 3.30 ptg, then sampai sana dah jam 4.30 ptg.

Hmm memang macam-macam jenis motor ada, dari kecik sampai lah ke besar, tapi yang tak boleh tahan tu, pandangan mata kenalah jaga, mak ai model-modelnya seksi sangat, kadang-kadang mama pulak termalu sendirian, sebab rasanya ada diantaranya adalah Melayu-Islam, kalau nonmuslim tu tak kisahlah. So kat sini ada gambar-gambar sket, yang banyak lagi dalam camera sony, so belum sempat mama transfer. So jom kita layan jerk sikit...




Glitter Text @ Glitterfy.com
glitter-graphics.com

Tuesday, March 23, 2010

iCITY- Shah Alam

Malam tadi, Isnin, 22 Mac 2010, selepas menghadiri kelas di Surau, sempat lagi, kami sekeluarga pergi ke Bandar iCITY kat Shah Alam tu, hari ke hari nak pergi, macam2 hal berlaku, hari Sabtu ada appoitment ngan org nk tgk rumah Bayu Villa, dah tu, hari Ahad pulak kereta plak batery kong, ntah apa pasal. So, semalam barulah berkesempatan pergi sana, hari2 Hakim merungut nk pergi tengok lampu..tengok lampu. So, after balik dari surau semalam pergilah kejap, ngan muka aku yang ntah apa2 berminyak leh wat goreng ikan..he.he..

Hakim suker betul, sampai tak mau balik..dah tu tanya, kita nk pergi jalan lagi ker mama?..Aduh, tak larat dah aku..dah laa kita balik, esok Hakim kena pergi school then mama keje. Dah tu takderlah dia mengamuk2 sangat. Pic tu takder kami amik gambar satu family, bimbang, nanti Easya tengok apa pula dia kata, sian kat dier tak pergi..Takperlah sayang, nanti kalau dah balik, mama bawa pergi lagi ye, tempat du dekat jerk, 20 minit dah sampai. Actually, Easya kt Segamat ngan tokmaknya since 8 Mac hari tu. So by this weekend baru atokmak dia hantar. Minggu lepas lagipun cuti sekolah, itu yang tok maknya suruh tinggalkan Easya kat sana tu.

Pergilah, mmg best tgk lampu2 perbagai, cam dok overseas..he..he..sempat aku ckp kat husben, lupa nak bawa baju panas td, boleh hakim action cam dok overseas..he.he.mana tak, layout yang pelbagai macam duduk kat musim sejuk gituu...pergilah korangg teringin nak tengok ker..percuma jerk...ntahlah maybe wat masa sekarang kot...

Taraaaaa..ni, antara pic yang sempat snap.