Thursday, November 12, 2009

Alhamdulillah.....settled sudahhhhhh

Alhamdulillah, settled juga...keje hari nih.....penat tul lar..dari semalam lagi menyiapkan kertas kerja...bos yang nak gi London minggu depan nih...inilah kejeku..kebizian melanda..sewaktu dengannya...apatahlagi....bila bos ada meeting kt overseas nunnn....selagi dia tak pergi..selagi tu laa dok kaco aku....hu..hu..nasib..nasib..takper..lepas ni dier pergi...aku leh laa sambut rayaaa haji puas2 ha..ha..lepas on Disember nak balik Espie..Kedah.....ada kenduri kahwin.....tak sabar rasanya nak balik kat Kedah nunn..rindu semua2 sedara maraaaa.....

ok, dah beres 2 folder paperwork yang bos bagi...aku dah settledkan...satu untuk my bos...n the another one for our KPlaaa...P.A KP wat per?..wat bodooojerklaa dah aku settledkan sumanya..hu..hu..takper2..takper..nanti aku jd P.A KP aku..suh P.A bawah aku wat keje gak?...hah..hah..tak patut..tak patut...biasalah kalau dah jadi coolie macam nilah....nak jadi bos sendiri?.........Hmmmm kucing bertanduk pun lum tentu lagi...he..he..

Kesibukan dok wat keje tadi, cousin call plak.....soo..ada laa gossip2 sket...dia gi lawat mak mertua tiri...aku..yang sekarangni..sakit..nak kata teruk...teruklaa jugak kot..tapi nak kata tak teruk pun..tak juga..coz dia still lagi keje...gaks..kalau tak sakit..hmmm camne tuh...so, dalam kesempatan lawaatn dowang tu....mak mertua tiri aku tu citerlah..yang anak tunggal dia tu dah putus tunangggg.......hmm nasiblah....dulu ayah citer bukan mainnnn lagi....maklumlah..bertunang ngan anak atache kt Bangkok katanya....takperlah rezeki......tapi itulah kan Allah tu Maha Kaya, sebab sebelum dia bertunang ngan budak tu, anak bapak mertua aku tu..pernah kawan ngan budak lak i lain, tapi mak bapak mertua tiri aku tu..rejeck..coz katanya budak tu ada penyakit....nanti susahhhhhhh....so sekrang mcm mana?...Itulah, sakit, senang, semua tu kurniaan Allah, so janganlah sesekali mempersenda dan mempermainkan perasaan orang...Allah tu Maha Kaya kan?..so, kini apa sudah jadiii???????......

Entahla aku pun tak faham......itulah manusia....rambuts jerk sama hitam...tapi hati lain2...So, semoga Nurul(adik ipar tiri akutuh)..diberi dengan gantian yang lebih baik dari lelaki..yang kononnya anak atachee tu......

4 comments:

Diarihatiku1976 said...

manusia memang gitu... rambut je sama hitam..hati lain-lain...

whizatie said...

anak atache kat bangkok? saper hasni? bapak dia saper nama? suspen nih kita kat bangkok...ekekkee...

HasneY said...

hmm tak tau lerrr watie..has takkenal sgt..lgpun yg bertunang tu..adik ipar tiri jerk (anak ayah mertua ngan 2nd wife) so tk berapa rapat..tp yg has tau...dier kata..tunang dier tu..anak atache bangkok laaa

HasneY said...

thanks diari hatiku for visit my blog...hmm itulah..sukar utk dimerngertikan