Wednesday, December 2, 2009

Sorry Kengkawan Tak Dapat Menjawab Soklan di FB

Hmm nampaknya ramai sekali yang bagi comment kt Facebook aku, malangnya tak dapat nk jawab kt sini, coz kat opis takleh masuk fcbook dah..So, sesapa yang masuk blog has, nanti taulah apa sebabnyaa....

Actually, si Easya dah demam n sakit2 mulut cam ulser tu....so ktaorang dah amik ubat..then dia tak moo makan kecuali minum jerk.....then mulut pun tak moo buka2...sian aku tgk..tp nk wat cam ner....So, after balik dr umah tokmaknya kt Segamat tu, Hakim pulak kena attact ......apalagi, mmglah kami menggelabah gila nyerlah kalau Hakim kena apa2pun.....coz hakim ni dia len dr yg len coz, kalau demam sket..nanti akan kena attact ngan 'fit'......Semalam pun kaki tangan semua dah sejuk...tp mujurlah aku n ayahnya amik pencegahan awal....awal2..lagi dah amik ubat..tengah hari semalam , aku balik dan bawakan dia ke klinik..So, far malam tadi mmg hampir collapse gak laa..tp mujur km cepat bertindak....so, aku bangun tadi, badan dier dah beransur baik, cuma mulut dier jerk..ulser belum baik, begitu jugak dengan easya...Tadi, call ayah nyer cakap..dua2 dah makan ubat n minum soya dlm kotak...Anyway..thanks to my hubby coz dia lah yang jaga anak2ku sepanjang masa.....sementara dia belum kerja ni.....

Ya, Allah semoga kau berikanlah aku dan suami kekuatan untuk menghadapi sedikit ujian darimu ini..TAbahkanlah hati kami dalam mengharunnginya....Kau sembuhkanlah kedua2 anak kami dan jauhkanlah dari segala musibah dan penyakit yang merbahaya..Sesungguhnya mereka sajalah harta yang tidak ternilai yang kami miliki...Amin..

No comments: