Tuesday, July 29, 2008

Lunch and Demam

Hari ini, lunch aku tk keluar pun, kebiasaannya kedai tepi post officelah jd tempat lepak aku lunch ngan kawan aku Halimah. Mana tidaknya, rupanya, kakak2 kt office aku ni masak Koeteow goreng sampai 2 bungkus..so kt orang melantak itu jerklah lunch pun. Si anif pulak bawa durian..mak aiii besaq sungguhhhhhh..mcm durian gajah..diorang semuanya bising durian tu besaq sgt..(tk sempat nk amik pic semua dh dibuka). So makanlah aku lagi durian hari ni, semalam makan durian, hari ni durian..lama-lama satu badan naik bau durian. Si kecil hani pulak sudah pandai minta susu...'cucu'..'cucu' itulah ayatdia..lucu aku pasti ketawa kadang aku nyakat dia lagi..'nak apa' berulangkali akutanya...bukan apa sekadar perbetulkan apa dia cakap tu. Kita mesti cakap setiap perkatan atau apa sahaja...dengan sebutan yang betul. Sebab budak2 ni diaorang baru belajar. So dia akan ikut apa yg kita cakap tu. Sebab tulah kita kena sebut correct words. Hani pun baru jerk baik dari demam...actualy she's got affection from one year injection 2 weeks ago. Alhamdulilah, dia pun dh kembali sihat, kalau tak..badan panas jerk. Has pulak kalau anak demam, memanglah tk boleh tidur malam cukuplah apa yang menimpa hakim dulu sebagai pengajaran. Takut bila mengingatkannya. I'm so scared.

No comments: