Monday, April 26, 2010

LAWATAN KE TV3

Pada 20 April 2010, Kelab Puspanita Jabatan wat anjuran gi TV3 untuk program Wanita Hari Ini. Kami bertolak dari Jab sekitar jam 10.30 lah, so sampai di Sri Pentas lebih kurang jam 11.30 pagi. Setibanya di sana, kami semua di bawa ke dalam studio untuk rancangan Wanita Hari Ini. Topic hari itu berkenaan 'Pukau Zaman Moden'. So banyak isu-isu yg dikemukakan, jenis-jenis pukau. Tetamu undangan hari itu adalah Ustad dari Darul Ruqqiyah, Batu Caves dan beberapa pesakitnya yang berkongsi bagaimana mereka di pukau.

Disebabkan H1N1 menular, maka kami tidak dibenarkan untuk pergi ke bhg lain lagi Namun sebelum memasuki studio ker haper tu, sempat jugalah terserempak dgn Nora Danish, kecik molek jerk orgnyer..tgh make up untuk sessi apa ntah..sblm masuk tu tgklah juga Hot FM. Tp masa tu tengah ada Dj Tini jerk.

Rancangan Wanita Hari Ini tersebut telah ada siaran ulangan pada jam 12.30 mlmnya. Namun, akibat kepenatan tak juga sempat menonton semula.he..he..tp rasa malu, muka tebal 4 inci jerk...bila camera fokus kat aku dan lain2..hu3...



 Ni la group Puspanita Jab Laut, sedondonyer makngahhh,maklang, maklong..mak cik..mak su..he3.


 Ni posingan mauttt kt depan Sri Pentas..he3

 aku yg sempat posing2 dgn Izzati.







3 comments:

Unknown said...

bestnye dapat masuk ke tv3! jelezzz. :)

@hasney^-^ said...

he..he..jgn jeless nanti kiter gi lagiii nakkkkk..

Anonymous said...

mcm mana prosedur utk buat lawatan ke tv3? boleh tlg emelkn pada dykna92@yahoo.comlyin