Friday, April 16, 2010

SELAMAT ULANG TAHUN KE.DOT..DOT.


glitter-graphics.com





SYUKUR ke hadrat Illahi, hari ni tanggal 16 APRIL 2010 bersamaan 1 JamadilAwwal 1431H. Aku masih lagi diberikan peluang bernafas dan hidup dengan kenikmatan kesihatan yang baik dr Allah s.t.w.

Semoga, bertambah dan meningkatnya usia aku ini,maka akan bertambah keimananku padaMu Ya Allah. Berikanlah aku kekutan dan limpahan Rahmat dan HidayahMu untuk diriku dan juga keluargaku.

Walaupun, tiada apa2 sambutan sebangai mengingati hari kelahiranku yang ke 31 hari ini. Aku cukup bersyukur kerana kenimatan kesihatan yang dimiliki. Nabi Muhammad s.a.w pun tidak menggalakkan umatnya menyambut hari jadi. Ini adalah kerana, upacara-upacara ini hanyalah amalan yang dilakukan oleh kaum Yahudi mahupun Kristian. Apapun bersyukur di atas nikmatNya.

Namun begitu, aku ingin ucapkan terima kasih banyak-banyak pada teman-teman yang mencurah2 mengucapkan 'Happy Birthday' untuk diriku. Terima kasih yang tidak terhingga. Love You All...Ummwahhhhh..


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



No comments: