Thursday, July 24, 2008

Hubby, Raya & Kerja


Sekarang hubby masih lagi bekerja di Arab Saudi, mengikut contract by year April 2009 tamatlah. A few days ago, he called me, informed that may be he will get a new job at South Saudi. Even, i feels so sad, but I 'redha' maybe rezeki kami ada di sana. So, nampak gayakan aku akan terus tinggal kt Mesia ni dengan anak-anak aku jerklahhh..ala ciannya ku....takperlah 'hubby' janji kita bahagia..aku redha dalam kepasrahan dalam meniti hari-hari mendatang ini. Apapun menghitung hari..hubby akan balik pada raya ini dan bercuti selama 3 weeks...

6 comments:

Puteri Satu said...

oh hubby hasni dok AS ye....kiranya PJJ la ni...akak harap hasni kuat dan tabah membesarkan anak-anak tanpa suami di sisi....ye..

@hasney^-^ said...

aha..akak..dh setahun setengah dia kt sana...entahlah kemungkinan dia dpt job baru..n stay kt sana lagi..so mcm ni lah has sorang2 membesrkan anak.InsyaAllah..tabah menghadapi dugaan ini.

Y@ZeD@ said...

wahhhh dh tantekk blog akak ehh!!

@hasney^-^ said...

yazeda- he.he..semakin hari semakin ada improvement..ha.ha...thank you.

Y@ZeD@ said...

kak, org x pg lg dublin tau, dh link kita mcda-dublin..huhuuu.. malu aii okey!! hahahaaa

kak, nti klu terlajak ke sana dtg ler umh ehh.. leh kita jln2.. mcda ajak gak k.fiza tp tak tau ler smpi ke tidak..huhuuuu :)

@hasney^-^ said...

yazeda-hmm sajajerk...suatu kenangan indah tu ..sbb tu yg link mcda-dublin.ha..ha..InsyaAllah..doa2kanlah moga suatu hari km juga dpt peluang cam MdDa..erk...semoga berjaya di sana