Tuesday, August 25, 2009

Awal2 Pose dah MC

Hampess tu..awal2 pose gastric dah melanda aku...dah lama tk melanda ..ni dia datang balik..tup2 ..ubat standby pun dah abis..farmasi pulak tutup..(Ahad)..so out of stock....Last2 nak tak nak aku gi klinik swasta jerk..dapatlah MC..coz dr yg merawat aku tu dah tau..mmg dah dalam rekod dier....tapi kalau gi klinik krajaan..lagilah hampessss...rasanya kalau dah nak mampusss pun belum tentu lagi leh dpt MC tu...itulah sebabnyer..aku boikot sket nak gi klinik kerajaan ni...dah ler ramai nak mampus..servis pun hmm tau2 jerklah..malas nak citer jerk....(itulah, dah tau tk cukup kakitangan naper laaa tk amik org keje ramai2 erk...padahal..kat luar nun beriban2 dok cari keje)...hmm mcam-macam laaa...

Tapi alhamdulillahla, mujurlah aku leh tahan pose..kalau tak..kena pecah gak pose....adusss..itu yg paling tak best tu....
Hari ni masuk opis, bos plak tak der...dia pun tak sihat..demam2 aku tengok..hopefully he's getting well..camner tu..nak gi London lepas ni 2 weeks plak tu..anak dia Konvo...

2 comments:

Intanaziela said...

hasney memang ada gastrik ke? kena makan ubat masa sahur tu..intan pun ada gak, tapi malas nak layan..hahahah

@hasney^-^ said...

hmm ada..tp, itulaa kdg2 menyerang..kdg2 tk..tp kalau tk teruk sgt tu..has tk layan sgt pun..kalau teruk itu yg kena gaks standby ubat...