Monday, September 14, 2009

12 Sept 2009- Bluewave Shah Alam


Sabtu lepas kitaorang anak beranak berbuka kt Bluewave, Shah Alam atas invitation satu company nih....so, dalam 6.30 dah sampailah...mula tu jenuh gak la cari parking..maklumlah ramai dah yang datang..so last2 parking jerk kt tempat org cacat..hu..hu..betul2 bertentangan ngan Bluewave ni laaa....bangunan hapatah kt depan tu tak perasan laa pulak......Ramai gaks orang opis aku dah penuh kat atas tu...so kitaorang pun amik satu meja, tak lama kemudian, nuriz n family pun datang so sebab meja aku just anak beranak jerk, so aku ajak laa dier join sekali...

Anak2 aku biasalah...jakun sket, maklumlah mama jarang bawa masuk hotel....mama jerk selalu masuk hotel..so sebelum berbuka tu, aku ngan ayahnya pakat2lah amik menu hidanglah kt atas meja senang sikit sebelum waktu berbuka....hmm ..hakim n hani telah mengerjakan buahan yang di ambil, maklumlah kat rumah amik pisau kena marah....tup2 pisau kt meja makan tu..tak berapa tajam..so, buah yang dah dipotong cantik2 pun..dipotong2 lagi dengan dua beradik nih..alahai..budak2 nak marahpun..lantaklah..dah tak kuasa mama nak layanlaaa.penat...Dah selesai makan, aroun 8.30 tu aku pun dah cabutdah...tak tahan dahh...dowang bukannya m akan sangat, si hadirah pulak dah melalak2 nak menyusu..abis takkan nak buka 'kantung' tengah2 orang so nak tak nak cabutlah..lagipun perut mmg dah kenyang.....So, sebelum keluar hotel sempatlah...possing2 ngan anak beranak....


No comments: