Monday, November 14, 2011

Hadirah ooo Hadirah....Bikin Mama Sakit Jantungg...

Assalamualaikum w.b.t,

Semalam membuatkan mama sangat berdebar-debar...macam nak gugur jantung mama dek penangan sorang anak mama ni....Budak kecik ni lah buat mama bisa sakit jantung, mana tidaknya, ntah macam mana, dia gumpal kertas kecik tiba2 dimasukkan ke dalam hidung, itupun Hanani dah menjerit terus mama bertindak pantas, masa tu ayah tengah solat Isyak. 
Mama suruh hembus, dia sedut lagi ke dalam, ayah dengar kita semua kelam kabut masa tu, dia pun kuar bilik terus suruh Hadirah buka mulut dan jangan sedut kuat2, mama dengan sepantas kilat ingat ada macam pengepit kecik dalam bilik, terus ambil pengepit tu dan sepit pelahan-lahan, mujurlah tak ke dalam lagi, kalau tidak ada yang tidor hospital semalam...hu3...naik berderau darah ni....

 senyum simpul.....Dirrah...2 years..

 Ni pic main kawen-kawen ngan kakak dia, dia sendiri pandai2 ambil net tu..padahal tu net kelambu buai baby....dah pakai tudung diletakkan di kepala dia...amboi bdk2 skrg advance gitu..


 Budak mata bulat......sekarang sejak ada baby dah tak boleh panggil nama dia lagi......'kakak' laa mama...kakak laa..selagi kita tak panggil kakak selagi itulah dia menjerit2 surruh kita bahasakan dirinya kakak..




Glitter Text @ Glitterfy.com
glitter-graphics.com

2 comments:

dalila said...

hasni, nasib baik terfikir pasal pengepit tu...

@hasney^-^ said...

kebetulan sehari sebelum tu ada mengemas bilik dan teringat akan penyepit kecik tu....Alhamdulillah takder apa2 darah has dah menyirap ke kepala dah....