Monday, January 11, 2010

Semalam 10.01.010 Hari Yang Mendebarkann


Sabtu dan Ahad..9 & 10. Jan 2010...Suatu hari yang mendebarkan seluruh anggota badan...Mana taknya, si hanani bagi biskut bantal kat hadirah...membuatkannya tercekik, mujurlah aku sempat tengok,padahal hadirah di depan ngan kakak n abangnya, aku pulak di dapur sebok memasak....lps tu dgr diorang menjerit2....sementara hadirah...dah merah2 muka..air liur..menjejeh2 ke lantai...apalagi, aku tunggang kepala...dah tu sampit picit2 perutnya....Alhamdulillah, mujur keluar biskut tu...Masya Allah, seluruh anggota badan aku mengigil disaat itu, dan kinipun bila mengenangkan kembali...Easya..easya..kenapalah buat mcm tu.....Hmm itulah...sukarkan...manalah si easya faham dia baru 3 tawon....sedihhh tul laa.aku..mmg tak terkata apa2 sudahh...

Malam, tadi, dia wat hal lagi....masa tu aku tengah ion baju...sempatlah 2 pasang baju..dah tu..nak terkucil...bila aku kuar jerk....tgk dia lari mencicit...rupanya dia dah ion tangan dia...alahai...easya naperlah wat cam tu....hmmm melecur gaklaa jari dia...dn telapak tgn(belakang tgn).......Aduhai anak2...sikap dan prangai korang boleh buat mama mati disebabkan sakit jantung....

1 comment:

Mrs Azuhaizat said...

hai nasib baik x jd apa2..anak2 mmg di luar jangkaan, nak didik depa sgt menguji keimanan kita..