Wednesday, January 27, 2010

Telefon oh Telefon

Actually, peristiwa..ecehh peristiwa plak...ntah apa2lah yg sewaktu dengannya....Malam tu..Hadirah tk boleh tidur..so dia guling skali dapat telefon aku yang N95 tu...aku mula tu pun tak tidor gaks....tp agaknya dah lewat sgt..aroun 2.00 pg cam tu lar....akhirnya terlelap jugak...bila aku terjaga.....dah habis..dh blank tepon aku tu...awatnya...hadirah dah gigit2 penuh air liur dia..hu.hu..mcm nak menangis aku rasakan....hmm tp mujurlah..tepon satu lagi ada...yang N79 tu tapi problem tepon tu..keypad dia no. 6(mno) tu susah dah tekan...then kena tekan byk2 kali...adusss..adusss...problem betull.....nak beli telefon baru?..Hmm rasanya tak laa dulu kot wat masa sekarang..gunalah dulu selagi boleh gunaaa...Hadirah...Hadirah..mujur ko kecik laie..kalo dah besar...hmm tak tahulaaah nk cakap apa.....

No comments: