Thursday, May 7, 2009

Happy Mother'S DAY


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Graphics


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Graphics






11th of Mei every year is a Mother's Day. So, this time, I would like to dedicate 'Happy Mother's Day' to all mothers outthere. Especially dearest frens, Nora, Intan, Atie, Ainil, Ejay, Ida, Nori, Feeza, Musliha, Jue. Sorry, kalau ada yang tidak listed here. But you're so special when got a title 'mother'. For those yang jadi ibu tu, please take this award for your blog. But for those yang belum lagi jadi Ibu, hopefully soon you'll join d club.

And yang paling penting sekali, for my 3 mothers. Siti Zariyah (ibu kandung), Khotijah (ibu yang bela aku dari 20 hari) dan my mother in law, Fatimah Elias. they are so special for me, even my ibu kandung tak menjagaku, tapi pengorbanan dia mengandung dan melahirkan aku tidak ternilai, tanpanya aku mungkin tiada di dunia fana ini. My adopt mother, Khotijah you're so special for me, tidak pernah aku menganggapmu ibu angkatku, malahan dirimu yang palin ghampir menyayangi dan memberikan sepenuh kasih sayang padaku. For my mother in law, you're also special. Dirimulah jua tempatku mengadu dikala berjauhan dengan ibu2ku yang lain. Sesungguhnya setiap pengorbanan seorang ibu itu tiada tandingannya.


So, I would like to give this Award to:
Ainil
Ejay
Nora
Intan Aziela
Ida
Atie


3 comments:

fyza said...

Selamat Hari Ibu juga untuk My Dearie Friends Hasni...Semoga menjadi ibu yang disayangi anak dan isteri yang disayang suami sehingga ke syurga...AMIN..

@hasney^-^ said...

thanks fyza..for your wish..

Mrs Azuhaizat said...

Tq for d award, happy mother's to you too..