Wednesday, September 24, 2008

Hubby Dah Tiba

Monday lepas, pergi KLIA jemput hubby. Jam 2.15 dia dah landing, tapi kitaorang still kt area Shah Alam lagi. So dalam jam 3.30 kami pun tiba KLIA, aku puas cari hubby kt mana...tengok kt ruang arrival pun tak der plak...mak n anak2 tunggu kat dalam kereta, so aku pun gi level 5, departure. Hubby telefon aku dr public phone, biasalah aiport sure bising, so aku tak berapa clear..dia cakap dia kat atas, dekat lif..tapi aku dengar toilet apalah jauh sangat...sounds trouble ke..he..he.so aku jalan menonong (ckp org utara)...ke toilet, hubby dah nampak aku, then dah kt toilet takder.aku pusing semula..then dia telefon lagi..abang kat tepi lif la..so barulah aku dengar betul..he..he..lucu tul..ntah aper yg didengar aku....Dah tiba kt tengok 2 biji beg besar hubby bawak, so sampai kt kereta, hakim punyalah sukenye dia......salam and peluk cium ayah dia, then hani plak still takut2 kt ayah dia. Hani kalau dengan orang yangjarang jumpa memang takut, susah and amik masa sikit nak rapat ngan seseorang tu.

Then, pergi ke Putrajaya pulak, amik baju raya yang ditempah..mak oii jauhnyer tempah kan?..dr Klang ke Putrajaya, bukan apa, tailor ni dah selalu upah baju, lagipun aku tempah sekali baju melayu anak2 aku, so itu yang banyak tu...baju aku dah 3 pasang, lagipun tailor ni memanglah dah kenal lama sangat, so dah biasalah ada pertalian darah jugakkk he..he...
So tiba di rumah dah jam 6.30 petang, so apalagi, beli jerlah kat Pasar Ramadhan, then masa berbuka aku minum air panas jerk 2-3 cawan, then jamah sikit kuih. Tak selera nak makan, agaknya kekenyangan minum air. So by 9 o'clock nak la makan, rasa lapar..erm..apalagi..perut mulalah start sakit 'Gastric' ku mula menyerang..so apalagi..sampai ke pagi tak boleh tidur...Dah pagi pening..macam mana nk pergi office, so terpaksalah MC's.

No comments: